loading...
امیر تیتان
امیر بازدید : 686 پنجشنبه 03 فروردین 1396 نظرات (0)

دانلود آهنگ سریال مرز خوشبختی

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال مرز خوشبختی با صدای علی لهراسبی

ترانه سرا و آهنگساز: آرش عدل پرور / تنظیم: مسعود جهانی

میکس و مسترینگ: سعید شایان

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال مرز خوشبختی از علی لهراسبی

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

 

آهنگ جدید و تیتراژ آخر سریال مرز خوشبختی

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 3.1 مگابایت] [دانلود با کیفیت 320 با حجم 7.5 مگابایت]

Download Ahang Jadid

Ali Lohrasbi – Khoshbakhti

متن ترانه ی خوشبختی با صدای علی لهراسبی:
من که سهلم خوشبختی آرزوشه با تو باشه
درگیره قلبم با تو معنی میگیره نبض عاشق
مگه آدم تا چه حد میتونه دیوونه باشه
خوبه باهم بمونیم دلامون تو دل هم جاشه
من بخاطرت کنار گذاشتم تموم یه دندگی هامو
خوبم که باشی نمیخوام به هیچ کسی بدی جامو
من به خاطرت عاقل شدم نباشی میگیره قلبم
نمیتونم بمونم با کسی میمیره قلبم
با تو آروم شد تموم زندگیم
با تو جون میگیره حس بچگیم
من دلم کنار تو آدم شده
چون یکی مثل تو همراهم شده
من بخاطرت کنار گذاشتم تموم یه دندگی هامو
خوبم که باشی نمیخوام به هیچ کسی بدی جامو
من به خاطرت عاقل شدم نباشی میگیره قلبم
نمیتونم بمونم با کسی میمیره قلبم
من بخاطرت کنار گذاشتم تموم یه دندگی هامو
خوبم که باشی نمیخوام به هیچ کسی بدی جامو
من به خاطرت عاقل شدم نباشی میگیره قلبم
نمیتونم بمونم با کسی میمیره قلبم

دانلود

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 107
  • تعداد اعضا : 671
  • آی پی امروز : 438
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 1,574
  • باردید دیروز : 561
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 3,159
  • بازدید ماه : 3,159
  • بازدید سال : 95,697
  • بازدید کلی : 1,441,311